Nejsme dieta, ale životní styl.

Studio NUTRICOMPLET

Masarykovo náměstí 16 - obchodní dům IRO
Hodonín 69501
po jezdících schodech do 1.patra

poradce Michal 728 192 874
poradce Lucie 722 903 305


pavekmich@gmail.com

80% strava

Už žádné drastické diety nebo úplné omezování určitých druhů potravin!

Sestavujeme kompletní vyvážené stravovací plány přesně podle Vašeho organismu a požadavku, tak abychom měli výsledky. Zakomponujeme do vaší stravy zdravé a funkční potraviny na bylinné a rostlinné bázi, bohaté na živiny, bílkoviny, optimální množství sacharidů a kalorií, správný poměr nenasycených a nasycených tuků tak, aby to bylo efektivní a pohodlné. 

  Po domluvě je možné si v rámci podpory domluvit individuální placený trenink s našimi dvěmi trenéry, tak abychom zvýšili Vaši aktivitu a upravili Vám pohyb přímo na Vaše potřeby.
 

Finančně to u nás zvládne každý - maminka na mateřské, samoživitelka, studentka, podnikatelé, učitelé i senioři.

Sestavujeme stravovací plány od 60Kč do 100 Kč na den, ale máme klienty, kteří využívají spíše programy zaměřené na efektivnější výsledky a to programy od 100 Kč, 150 Kč - 200 Kč na den.

 

UVĚDOMTE SI co je základem!!!!!!

 

Ale pamatujte, že bez vedení, plánu a silné motivace to dlouhobobě nezvládnete.

A PROTO JSME TADY MY ABYCHOM VÁM V TOM MAXIMÁLNĚ POMOHLI

Tady je sedm klíčů k proměně, kterou je potřeba projít:


1. Zapomeňte na diety. Udělejte si jasno v tom, co jsou výživové látky.

Díky kurzům výživy jsem pochopila, že moje tělo trpělo chronickým nedostatkem důležitých živin – mastných omega-3 kyselin, kvalitních bílkovin a vitamínů. Změnila jsem tedy jídelníček tak, abych s jistotou věděla, že mám dostatečný přísun všech potřebných živin. Bonbóny, chipsy a pizzu jsem nahradil vysoce kvalitními potravinami.

Hlavní zásadou tady je: nešetřit na jídle. Když změníte jídelníček tak, že mizerné polotovary nahradíte „skutečným“ jídlem, tíhnutí k bonbónům a chipsům se vytratí okamžitě. Jednoduše na ně nebudete mít chuť.

2. Vyléčit střeva

Jednou z hlavních příčin, proč se lidé neustále přejídají, je fakt, že jejich střeva nedokážou z potravy efektivně získávat živiny. Problémy s trávením vyvolávají ve střevech zánětlivé procesy. V důsledku toho je narušováno hormonální pozadí. Organismus si panicky vytváří zásoby tuků. A to vše proto, že jíme fermentované a jinak upravované potraviny. Aby se normalizovaly procesy probíhající v organismu, je třeba častěji jíst produkty s živýma kulturama (jogurty, kefíry, aj.) a potraviny obsahující „správné“ trávicí fermenty.

3. Zbavte se spánkového deficitu

Problémy se zástavou dechu ve spaní – tzv. spánkovou apnoe – vedou k přibývání na váze. V důsledku nekvalitního spánku se mění hormonální prostředí v organismu takovým způsobem, že máte neustále chuť na sladká a tučná jídla. Dochází k rezistenci na inzulin. Zvyšuje se hladina kortizolu – to je hormon stresu. Vzniká uzavřený kruh: kortizol vás žene k pojídání produktů typu fastfoodu, abyste zahnali pocity deprese. Nezdravé jídlo vám ale přináší jenom dočasnou „úlevu“, protože vyvolává další produkci kortizolu.

Mnoho lidí vůbec neví, že spánkovou apnoe trpí. Jejich okolí však zaznamená, že extrémně hlasitě chrápou – to je příznak. O způsobu vyřešení potíží se spánkem, nebo – trpíte-li jí – spánkovou apnoe musí rozhodnout lékař.

4. Věnujte se své mysli

Stejně jako nedostatek spánku vyvolává zvýšenou hladinu kortizolu stres. Ten, jak už víme, nás nutí pustit se do jídla, ať k tomu máme nebo nemáme důvod. Mnozí lidé prostě nechápou, jak důležité je snížit úroveň stresu. Já sama jsem začala se čtením knihy a správném pozitivním myšlení a začala aplikovat vizualizace. Dost mi to pomohlo. Cítim se šťastnější.

5. Snižte náklady

Nejlepší cestou k vylepšení vlastního života je snížení závislosti na penězích. Přestěhovat se do levnějšího bytu, začít míň utrácet za nejrůznější věci a vybavení a zkusit pěstovat některé druhy zeleniny. Snížené výdaje přispějí k vyrovnanosti. Přestanete si tolik dělat hlavu kvůli penězům.

Když mě přepadla nervozita, utrhnu si rajče, které pěstujeme. Je to účinnější než zajídat stres čokoládou.

6. Vyřešit si některé emocionální problémy

Pro mnohé lidi je život ve světě, který je obklopuje, natolik nejistý, že se podvědomě cítí bezpečněji s velkou váhou než s malou. Jako by vaše podvědomí budovalo „obrannou“ tukovou bariéru mezi vámi a vnějším světem. Zní to sice dost divně, ale je to pravda.

Abyste se vypořádali se svými problémy s nadváhou, musíte se přestat bát onoho vnějšího světa. Musíte sebrat odvahu. Mě osobně i v tom pomáhaly meditace a vizualizace. Dokázala jsem se zbavit adolescentních psychotraumat a cítit se v bezpečí i bez zbytečné nadváhy.

Znám hodně obézních lidí. 65 až 70 procent se jich nedokáže zbavit tuku proto, že ho podvědomě vnímají jako „ochranu“. Říkám tomu „emocionální ztučnění“. Tuk není žádné brnění. Tuhle asociaci musíte překonat, chcete-li opravdu zhubnout.

7. Projděte PROČIŠTĚNÍM

Nejdůležitejší ze všech je zbavení se toxických látek v tělě, aby tělo mohlo správně a maximálně vstřebávat živiny. Dozvěděla jsem se, že organizmus využívá tukových buněk k ukládání přebytku toxinů. Pochopil jsem, že těch x kilo, které mi ještě zbývá sundat, je prostě „garáž“ pro parkování toxinů. Tak jsem se pustila do detoxikace.

Začal jsem tím, že používám na snídani zdravé jídlo s thermojeticsem, který mě čistí a rovnou i dovyživuje každé ráno i večer. Jedla jsem množství zeleně, salátů, výhonků, vlákniny. To udělá nejvíce.